2011-03-03
 15:27:30

Spontant..

.. är bra!

Johan & Jens tog nyss bilen hit, å gick upp för mördarbacken för att luncha med mig. Bara ringde sådär å ba hej,va gör du? Vi kommer!
Lite oxbringa med rotmos, lite kaffe, å lite skitsnack.. Vilka fina vänner jag har! Vad jag kommer sakna er! Nu tog dom nyss stjärtlapp ner för backen, å jag ska in å jobba. Å mitt humör är fortfarande på topp. Tror jag sa till Johan att jag hade fått en lägenhet typ 2879734 gr. Haha! Är så piggelin att jag städat hela stugan idag. Å ni som känner mig borde veta att det är en bedrift. Första gången jag städade här(om man inte räknar snabbisen när pappa skulle komma på besök å dammsugarn dog efter 1 minne..)
Å liffo, du borde va nöjd nu, för nu är det skinande rent!
Plusspoäng till mig o plusspoäng till Johan & Jens.
Sitter å kollar soffa nu, jag är lite övertaggad.. jag vet :) Men det ska ju bli så kul. Min alldeles egna lya!
Nu blirre jobb.

Puss & kraaam




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: