2011-03-31
 21:16:09

I'm coming home:)

Sitter nu på tåget som rullar hem till jönköping.
och säger som freddie, det är med stor sorg och saknad som jag lämnar er här idag på bärget.

När jag sa upp mig från jobbet i jönnet räknade jag inte med att jag skulle bo på ett berg i 4 månader. Men nu kan jag ju inte förstå att jag har lämnat det där bärget, och ska bo i min nya lägenhet! Tiden går fort när man har roligt!
Blivit lite bättre på mycket här uppe, och för att inte tråka ut er alla så menar jag då, skidåkningen, jobbet, den sociala förmågan samt att man borde leva lite mer för dagen, att hålla lite mer i tänket det löser sig. man behöver inte planera hela livet och vänta på att det ska hända nått. Köööör!
Det sista kan jag ju säga är känt för å vara säsongarnas tänk, och jag själv ser mig mer som en planerare. Men när man umgås med fredddie å gurran som inte vet vad framförhållning eller planering är utan heter inpulsiv i mellannamn så har jag iaf snappat upp 1 hundradel av deras tänk och lagt in i min hjärna, grejt!

Har haft en mysig dag idag. Väckte gullegrisarna Luffan & Gurran tidigt och tvingade dom att hjälpa mig att städa lite, eller ganska mycket.. Efter att mr muskel hade hjälpt oss med den biten så åkte vi skidor. Sån där dag när man bara vill åka mer å mer, inte åka hem. Perfa väder, vi satt å drack kaffe utomhus på skutan:)

Vidare hem till tyrolen och säga hejdå till en av cheferna, eva. Fick en jättefin ljuslykta, perfa till min nya lya! Sista måltiden avnjöts även då av mästerkocken Carlos.

Sen va det dags att säga adjö till alla.. snyft.. mina gulle.. jag saknar er redan.. Men jag saknar er där hemma mer:) Varför måste man sakna nån hela tiden hit å dit. Kan inte alla bara leka där jag leker?
Snackade med mamsen idag, och hon gjorde min dag lite. Passa ska få valpar:) Mys!


'










KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: