2011-03-30
 11:35:57

Livet leker!

hej hopp igen!

Jag vet Josef o ni andra, jag är seeeg. Men har ju haft så mycket för mig.
Luffan är på besök in ohrey, jippiyey!
Vi har haft avskedsmiddag för mig/kräftskiva vilket var sjukt kul. Snapsvisor, lekar o allt det där :)
Igår var vi ute och åt på Grappa som även kallas Åres vardagsrum. Sjukt mysigt ställe och för mig blev det blåmusslor till förrätt, pasta frutti di mare till varmrätt o sen baileys till efterrätt, såklart!
Och nu går jag strax på mitt sista jobbpass..snyft!

Har så mycket och fixa å trixa med, har börjat packa, men är långt från klar. Ska försöka städa upp här lite så jag inte lämnar lojsan helt själv med slutstädningen..och det skulle ju vara himla gulle och hinna åka skidor en sista gång imorgon innan jag lämnar.. Ska säga hejdå till alla kollegor och ge en liten present till mina chefer. Men som att det var stressigt nog.
Jag ska sova i jönköping 1 natt, hem till anderstorp, packa om, ner till malmö på 50 års fest(mammas tvilling), sova där 1 natt, sen går flyget mot Dubai!!! =) Sover i malmö 1 natt, sen blir det nästa resa, Azorerna i 1 vecka. Sen malmö några nätter sen e det dags för mamsens 50års partajj.
Sen ska jag få åka hem till mitt jönköping och börja köpa grejjor till lägenheten. Jag börjar jobba 1 maj. Å då är det ju helt plötsligt sommar:)

Hängde ni med? Knappt jag gjorde det själv.... ;) Men jag är övertaggad....... :)








Denna bilden är lite till min syster yster.... carlos bjöd oss på vitlöksbröd igår. Det satt gött i kistan! =)


Mums!!


Gullisar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: