2011-03-02
 00:15:45

GLAD..... =)

Jättemånga roliga och bra saker att berätta om!
  1. Jag har fått en lägenhet!
En mysig liten 1a hyffsat centralt i JKPG :) Gladare än gladast!! Nycklarna får jag om en vecka å lägenheten invigs 1 april :)


2. Jag har åkt bräda!


Jag kan alltså kryssa av det från min to do list in åre. Jag själv skulle säga att det gick hyffsat bra å att det var sjukt kul.  Men AJ så ont jag har fortfarande.. å detta var ju i söndags. Känner av allt i hela min kropp. Fanns inte en del jag inte hade ont i. Mest ont fick ja såklart i gumpen..

3. Bästa utekvällen!


Igår var vi ute, vi firade fia som fyller år idag. var på dalboms jag, fia, johan å gurra.. å drack drinkar, åt sushi, drack vitt gott vin, dessert - cremebrule o äppelsorbet! MUMS. Vidare till måndagsklubben där vi firade in fias dag med bubbel! Sååå trevligt! Ska bara försöka få med mig fina fia hem till jönnet också så är jag ännu lyckligare..

4. Finbesök!


snart kommer manne, luffan & hansy o ska bo hos mig, kärlek!! :)

Nu har jag inte tid mer, för nu blir det BB :) men först lite bilder dåååe!  Kraaaam



Lovan

Längtar!! :)


Emelie

Wiiie :D :D HAPPY!!


Lovisafisa

Dagen kunde inte varit bättre =)

ps. likadan färg på mitt skydd till min älskling!!



PUBLICERAT: 2011-03-03, 19:19:11 | URL: http://lovisan.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: