2011-03-24
 02:28:26

DEKLARATION Å NORRBAGGAR...

fastnade på jobb idag o kom nyss hem.. Blev en lång dag då jag började redan innan lunch..
Norska snickare som hade sin takläggafest(eller vad det heter) och jag kan ju säga att jag aldrig gått ut med en sån dyr nota...trevliga var dom men  hem vägrade domju tydligen att gå. Peter fick tillslut stå å knuffa ut dom, nästan iallafall.. haha!
Men vad gör det om hundra år, å va gör nått när man fått skatteåterbäringsuppgifterna!! Wiho!

Nått annat som inte alls va lika kul och som var ganska sjukt var att jag hade snö upp till midjan när jag plumsade hem. Har snöat hela dagen och varit storm så allt hade lagt sig som en vall mot vårat hus. haha. Jag såg ut som snömannen när jag kom in. Blir inte mindre sugen på dubai!

Nähe, nu e ja nani. ciaaaao




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: