2011-03-15
 11:31:02

artikellllll....

Aloha!

Mina små kyllingar, eller en del av famijen har lämnat oss andra här på berget. Jag har haft 4 helt underbara dagar, skulle vilja kalla dom obeskrivliga. Men alla som var nått var här, haha.. och jag ska försöka att återberätta iaf en liten del av alla roliga äventyr och allt annat skojsigt vi har hittat på. Men det gör jag ikväll, för först ska ja ju jobba...

Men, lämnar er inte helt tomhänta. Titta här, http://ltz.se/nyheter/are/1.2850335-slet-i-en-manad-utan-lon
En artikel om vad som hände oss som skulle till sälen från början. kände att jag ville ställa upp eftersom jag vill förhindra att det ska hända fler. Jag bara babblade på, sen fick hon skriva och lägga upp det precis hur hon ville. Och, jag tyckte hon gjorde det bra.

Nähe, jobb var det jaa.....

Puss å kram!


nicole

Goooo lollo!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: