2011-01-18
 18:35:47

Träning, äntligen!

Tog skotern bort till copperhill för att fixa gymkort. Man hade kunnat tappa sin haka så stort, snyggt & lyxigt det var där inne. Som tur var gjorde vi inte det. För er som inte vet så är det ett sjukt stort hotell på samma berg som  vi ligger på..Ett schysst pris på 600 spänn å vi får träna där hela säsongen. När liftarna är öppna så tar det typ 10 min dit. Så ingen är nöjdare än jag just nu.
Gymmet var ganska litet, men allt som man ville ha fanns liksom. Som min crossmaskin. Å här snackar vi en ultra-mega-crossmaskin, eller som min kusin carl kanske skulle sagt. Den var kining! haha. Fanns upp/nerförsbacke, motstånd för bara fötterna å tv å grejjer..wiho! Den dödade mig efter 1 timma.Kännns gött! I'm back in business!!

Ikväll blirre å åka ner med ligan till Johans jobb för att äta å lite handboll på det så blir det nog perf.

Nu ropar duschen......
Skynda skynda.

Ja e övertaggad....spedoogonzales.

Puss å kram, vi ses på stan!




Här är min p-mat... GOTT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: