2011-01-02
 15:50:59

tjolahopp

Idag tog jag tag i mitt liv och gick hela vägen ner för att handla. Egentligen hade jag överlevt på det jag har ett par dar till. det enda jag äter här är frukost och kanske en macka till mellanmål sen äter alla tillsammans på jobbet vid halv5. Men tillbaka till min fina berättelse! Jag hade kunnat ta skidorna och varit nere på en minut, handlat och ta liften upp. Tyckte att gå var ett bättre sätt, eftersom jag ville se gångvägen upp.

Området nedanför oss heter Bel air. Och nu fattar jag verkligen varför, jag bara gick där och kollade på alla gigantiska stugor. En av ägarna som hämta upp mig när jag kom första dagen pekade på ett av de många rikemanshusen och sa att de hade bott där 1 vecka på hela förra året. 1 vecka?! tänk att jag hade kunnat bo där alla andra veckor liksom..
Tog lite bilder osså, varsigoda!
'



nähe ok, uppladdningen gick ju bra, internet e efterblivet, å nu börjar ja jobba...... Så hoppas ni överlever ändå ;)

PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: