2011-01-08
 00:49:52

Jobb,jobb,skidor,jobb å sen dubai:)

Nu ligger jag nergosad i sängen. Louise & gurra e ute å gör byn.. Jag är ganska trött efter jobbet faktiskt, har inte riktigt kommit in i jobbmode helt o hållet än efter att ha degat en månad... Men blir lättare å lättare.. Är fortfarande trött när jag går upp klockan 11 liksom, nattmänniska det är jag det.

Idag jobbade jag iaf hela dagen. Lunchen gick bra. Jag står i kassan och tar imot alla beställningar och tar betalt. Serverar öl, varmchoklad å gluwein, all annan dricka som läsk vatten å juice tar dom själva. Sen när de beställer vår fiskgryta eller vår gulashsoppa så serverar jag dom direkt.. annars får dom en bricka så vi serverar maten..
Afterskin kom igång ordentligt idag, är verkligen min grejj det där.. Ville bara höjja musiken å köra! Serverade stövlar med öl, en hel del jäger å en å annan UBÅT.. haha!
Kvällen kan jag nästan utan o innan nu, jaa allt utom vinerna då, dom sitter ju inte helt än. Idag serverade jag nog nästan alla viner från hela vinlistan... märkte att jag inte va helt hundra då, så blir lite plugg på det när jag har tid, ska försöka sätta mig å ha en liten vinprovning osså.  Jobbar iallafall själv med kocken, så blir det några problem får jag helt enkelt lösa det själv.. Är liten flashback från hotellÅsen med att räkna kassan å ha hand om stängning=)

Hade snack med chefen idag också, dom ville jättegärna ha mig kvar och sa bara massa positivt, kul att höra =)
Sa även att jag åker till dubai andra april, han ville att jag skulle komma upp igen å jobba det sista igen efter resan men det får vi se hur det blir. Känns lite onödigt att åka hela vägen upp för jobb i 2 veckor..

Imorgon blir det förmodligen att köpa säsongsliftkort... Se upp i backen..
JOHAN, åker du först.. så väntar jag där nere?



Skånepågen fredrik!


Lovan

Du stannar i åre då alltså? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: