2011-01-21
 15:06:41

Finns det en sjö i åre?

Här rullar livet på i Åre. Vi gymmar på copperhill, jobbar, åker skidor.. och har mycket myskvällar med popcorn.

Igår tog jag och freddy skidorna bort till gymmet och körde fettförbränningspass.( En liten rolig parantes som inte alls har med det jag tänkte skriva att göra, är att freddy typ för 3 dagar sen fick reda på att åresjön var en sjö. Han trodde det var mark, tills han kollade på en liftkarta.. haha!!) Efter det var det dags för jobb. Alla liftvärdar i björnen skulle komma o äta. Dom bytte julklappar och hade allsång och en spelade dragspel å de va ett jäääla liv... Det där som jag och lovan byggt upp lite, att är man liftvärd så är man förmodligen snygg, det stämmer inte alls. Blev lite besviken.
Blev en sen kväll då man fick stå lite i den lilla bar vi har. Kan ju säga att jag var bortskämd med baren på mitt förra jobb. Eller kanske är det så att denna bara e kass. haha, men lika glada var dom för det. För fulla blev dom..


Nu börjar jag strax jobba, går in å äter innan å sen kör vi :)
Å snart kommer dadycool å hälsar på, han skulle boka idag,wiho :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: