2011-01-16
 11:23:47

efterblivna 3....

Om nån tänker på å skaffa abonomang, glöm 3! Dom är helt efterblivna! Haft så mycket skit med dom nu. Bett om spärr så jag får ett sms när jag vet att jag ringt för det jag fått ringa för. 2 gånger, det har inte hänt något.

Och nu får jag en nu faktura när jag redan betalat för denna månad. Då ringer jag dit och förklarar att jag redan betalat och fått dubbla fakturor. Hon säger att jag har fel och den första jag betalade var från månaden innan den kom lite för sent bara. Jag sa imot och hon höll inte med. När jag började bli arg och sa att jag satt och läste på skärmen på min internetbank och förklarade att jag faktiskt kan läsa.. så ba OJ, det stämmer det du säger. NÄHE?!?!
-Det måste ha blivit ett datorproblem. Vi drar bort dom pengarna till nästa faktura, och om vi inte gör det så ring bara igen.
Jag; Men jag ringer ju nu, räcker inte det?!!
Det är ni som gjort fel, inte jag...
CCCCCCCCP.

Lack jag blir, tur att jag har lite koll. Hoppas ni har det med, för annrs blir ni lurade!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: