2011-01-03
 14:13:25

drilllle

Första å bästa grejj of the day(från gårdagen då) Slog mitt drille rekord.... 900 svenska riksdaler från ett bord. wiho!
Det var värt att fira tyckte jag, sagt och gjort. Eftersom de andra små nissarna i personalen redan var nere i byn så svirade jag och freddy(kocken) om och tog snålskjuss dit med chefen när han skulle åka hem. Vi ringde de andra utan svar. Träffade då istället johan på dahlbloms.. Vi gick sedan vidare till dippan å hittade resterande.. Sjukt kul kväll :)
En liten å seg efterfest på det å sedan en taxi hem..Johan sov här så jag slipper sova på berget själv=) och nu har vi mest chillat med livet.. Han tog bussen hem nu.. Å enligt honom ska HC få nytt besked nu och är det positivt såkommer kockarna åka tillbaka till sälen, inte gulle!

Vill även tacka mamsen för nyårspresenten, tack! Gulle:)

Idag hade vi inga bokningar så jag är ledig, ska ta det lugnt å sen försöka sätta ihop en drinklista till jobbet!
fortsätter med lite bilder från min promenix igår..enjoy!




Denna bilden tog ja till daddycool. Vill bara göra dig uppmärksam om att detta hus är till salu, haha ;)


jag innan jobban igår...


Lovisa

Bra jobbat drilledrottningen!



LIFFO, Köp det!



PUBLICERAT: 2011-01-04, 09:37:31 | URL: http://lovisan.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: