2011-01-15
 01:34:33

1,4 är ganska jättelångt

Idag bidde det inget jobb, å ingen skidåkning. Fick ett damp över att det inte går o träna här, och saknar verkligen träningen! sagt och gjort, när freddy kommer in med pjäxorna på och stavarna i handen så säger jag; byt om, vi ska ut och gå! Och gick, det gjorde vi. Ångrade mig nästan minst 20 gr på vägen. Men när vi väl va framme och hemma på berget igen så var vi så grymma. 1,4 mil gick vi. I minus grader och snö.... Häftigt att man bor ovanför molnen. När vi började gå var det klarblå himel och sol, så när vi gick neråt gick vi i molnen sen när vi var nere var det kasst väder..  där fick jag min motion, och äver mersmak! Håller tummarna för att vi ska få träna på copperhill, det stora hotellet som ligger hyffsat nära här..Dags för beachdubai?:)

När vi kom hem slirade vi om för att åka in till byn och göra nått skojj. Jag var rallycalle och vi hamnade på Johans restaurang, Blev lite delade förrätter hit å dit och sen en cesarsallad för mig.. Vi fortsatte vidare till dalboms där de andra tog varsin bira. Trevlig fredag! Men hänger fortfarande upp mig på att jag inte jobbar, och tycker det är konstigt att jag inte gör det. Tar nog ett tag att vänja sig. Här  jobbar jag helt OK mycket, men känns som jag har semester. Å det är ju ganska nice ändå :)

Tog lite sjukt fina bilder när vi gick hem från vår powerwalk, gick inte riktigt fånga det på bild då det var finare än vad herr iphone pallar med sin kamera, men det får duga. Enjoy!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: