2011-02-20
 11:48:41

va e väl en bal på slottet

som min mamma brukar säga..

Är en ganska sliten Lollo som ligger nyvaken i sängen, lite nani fortfarande.. Igår var en rolig dag på jobbet med bästa afterskin hittills på säsongen, det var grymt!! Blev lite överhajpad av stämningen, av att få stå i baren å servera igen. Går ju alltid in vid 4 när jag jobbar bara kvällspass och kör afterskin. Men har aldrig varit sådant tryck innan, var nog kö i 2,5 timmar.
Ett sällskap blev lite överförfriskade och peter fick köra dom hem eftersom har tyckte det var farligt att dom skulle åka skidor ner när dom inte ens kunde knäppa pjäxorna. Tur att man har en sån bra chef! I förrgår var han på så bra humör att han innan jobbet hade åkt och köpt bra skidstrumpor till oss alla som det stod åre på. Kan vara eftersom en del av oss är lite gnälliga o fryser en del, haha. Nämner inga namn men Louise och Louise var nog 2 bidragande orsaker. Sen att han är lite jätte mycket ÅRE-kär å ville ha stumpor med åre på var ju så vi skulle minnas enligt honom, vår underbara o bästa säsong någonsin. haha!

Idag vet jag inte om jag orkar pallra mig bort till gymmet, har fortfarande träningsverk i muskler ja inte visste att jag hade.. Å sängen e ju ganska skön.. Borde kolla mer på lägenhet, söka några jobb om ja inte får nån lägenhet, för var ska jag då ta vägen? kolla tåg hem, kolla klänning till min morbrors 50års fest med italiensk tema?!
Ja ni hör ju, full rulllle på vilodagen.. Just det, vi ska nog ut ikväll med. det är ju söndag! Säsongarnas dag..

Så nu undrar jag bara vem som kommer med frukost på sängen? Jag vill ha löskokt ägg tack.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: