2011-02-06
 21:48:20

man of my dreams

Jag, Liffo & Gurran hade en rolig diskussion idag, eller jag hade en diskussion med liffo o gurran, som var rolig.
Jag frågade om inte nån av dom kände min dröm man. Dom kom fram till att dom inte visste nån som uppfyllde mina kriterier. Det tyckte jag var lite konstigt, för så höga krav har ja faktiskt inte...Lite rolig var att gurra själv bara; jag uppfyller ju inte en enda av dom.. ;)
  • ej röka eller snusa.
  • inte spela dataspel ( typ sitta vid wow hela dygnet runt )
  • inte tvspel mer än en normal kille (alltså inte ha en passion för fifa 24/7typ)
  • ha tvättbräda på magen å vara allmänt vältränad.
  • Se bra ut!
Det är ju inte så mycket begärt?! La till lite extra grejjer med, som att killen gärna få vara lång, ha en lägenhet jag bara kan flytta in i. kan han masse så funkar det..Sen om han hade mer än 55 kr på kontot å ett ok jobb skulle det funka med.Tror faktiskt inte jag krävde mer än så..
Kände ni honom????? :)
liffo frågade vad killen får om jag hittar honom, å ja säger ju som zlatan, han får ju mig!:)

Diskussionen fortsatte med en underbar gammal vän alldeles nyss.. Han sa en del visdomsord, faktiskt han ni kan tacka att detta inlägget kom till världen, jag tyckte att det var värt att dela med sig av sånna fina meningar. Jag presenterar mannen som en lång snygg skåning.
När vi ändå är här så letar han efter en skön tjej, gärna lång, för det är snyggt! att dela sin fina vardag i goa glada göteboorg med. Kan du kanske vara den lyckliga? hör av dig, ja kan kanske ge ut hans numer ;) Aja här kommer citatet:


"men du, tänk att man haft ett par fina tjejer, men de funka inte med dem, tänk så grym den tjejen kommer vara som de kommer funka med!
awessome
kommer bli grymt
sen kanske man inte hittar den förrän man är 55
kanske om en månad
kanske redan denna veckan
de vet man ju inte, lite de som är grymt!"

grymt.










KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: