2011-02-22
 20:05:12

Fina åre!

Sliten själ, idag igen! va ute på byn igår å hade trevligt å drack lite drinkar på dahlboms.
Å idag har jag varit på gymmet i nästan två timmar..Känner mig sjukt duktig, men också ganska trött.....
Jag lär ju va typ den ända säsongaren i hela åre som är mer tränad när jag åker hem än när jag kom hit. haha :)

Glad över att ha bokat min tågresa hem, ska bli hur underbart som helst att träffa alla.
Lilla mamsen fyller gammal o det blir fest på fest på fest. Ja, 3 fester ska hon ha. Tycker jag är helrätt!
Tycker också att det är helrätt att vi ska åka till Dubai!
Men samtidigt funderar jag över nästa säsong.. e ju kär i åre :)

En tanke slog mig när jag gick hem. Jag har bott här i 2 månader nu, och varje dag blir jag fortfarande lika fascinerad av hur fint det är här uppe.











KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: