2011-02-02
 23:33:35

Vänner & familj..

OK, så här jäkla bra är det!!
  • Imöön hämtar ja daddycool på stationen, vi ska åka skidor tills vi inte orkar åka merrra.
  • Nästa vecka kommer soffipropp, hur bra är inte det?? :)
  • Å nu har mina äälsklingar där hemma, Manne, Luffan & Hanna bokat resa hit osså!!
Och en sak som jag tycker är bra, är att jag saknar jönköping, jag tänker på alla mina fina jobbarkompisar o alla andra gulle å saknar det! Ser fram imot sommaren :) Nu har halva tiden av säsongen gått o tiden bara springer iväg, och om 2 månader ska jag strax gå på planet som tar mig om min fina familj till Dubai. Jag ler!
Kärlek!
Mina söta kollegor på ett av våra fikaställen, någon dag innan jag åkte.. miss u guys!









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: