2011-02-01
 11:39:53

Gårdagen lite såhär snabbt innan jobbet!

jag för öka lite dåå, för ska in till jobban snart..
Att dagen igår var en bra dag är en underdrift.

Gurra och jag drar ut oss i backen fast att det är kasst väder, och det gick faktiskt åka, riktigt bra! Snöat en del så nu är underlaget lite mer normalt igen.. Fick se Gurra vurpa ner för hela backen o det gjorde min dag lite ;) haha!
Sen blev det en skidlunch på jobbet, där även freddy joinade oss. Pasta med bacon o champinjoner:)

Vi gick sedan hem och bytte om till träningskläder och körde skoter till gymmet, eftersom det snöat en del körde vi på lössnö mitt i skogen, vilket jag inte gjort innan.. flög på ett hopp också så jag trodde jag skulle dö, men lugna er, för jag överlevdeee. Körde ett bra gympass med min bästa vän crossen, å sen en del övningar. För att sedan snabba oss hem å fixa till oss..

För att åka iväg på saveprovning och ölprovning, testade alla jämtlandsölen från jämtlandsbryggeri. Var ett mysigt litet ställa där dom också bjöd på massa olika snittar, allt från jämtland såklart!
Vi ville göra nått och ringde ner Louise som skulle komma med bilen och så skulle vi ut å äta allihopa. Hon ringer lite senare och säger att hon inte får ut bilen, synd!

Då satt vi hos Johan och tog en öl på hans jobb.. Gick sedan vidare till Lilla krogen där vi åt å drack gott. Jag tog en pizza! För första gången på, ja jag minns knappt.. Pizza med mozzarella å parmaskinka med ruccola, mums! Vi delade en flaska vin och satt bara å tjatade.. Jättemysigt ställe med bra musik och bra service, dit ska vi gå fler gånger. Vi satt kvar tills stängning så gick vi vidare till ett ställe som kallas för åre's vardagsrum.Jättemysigt med en massa soffor överallt. Där var helt tomt med folk, och det passade ju oss perfekt. Då hade även johan och hans 2 kompisar slutit upp.
Jag beställde in en grasshopper och bartendern var hur skön som helst, gurra gick in och hjälpte honom med drinkar i baren. Eller nu blev det fel. Han hjälpte gurra med drinkarna! haha.
Vi blev ändå lite taggade och sista timmen var vi på dippan, den timman hade vi nog kunnat skita i. men det var lite kul att johan å hans kompis gick ut i mysbyxor eftersom dom inte haft en tanke på att dom kunde hamna på dippan.

haha, hur som helst, en sjukt bra dag. Å jag gillar verkligen chillutgångar. Bara sitta å snacka å mysa på nått bra ställe! Å alla mina buddys va med igår, rött, baileys å gräshoppan. Dock saknar jag hallon här, eller alla xider, dom finns bara på systemet! Största minuset med åre ;)
En taxi hem och jag låg i sängen vid halv 3.

Nu blir det jobb, men först några bilder från gårdagen.
Puss!



Fullt med folk i backen när gurra voltade så alla kunde se..eller =)




Ny öl, passar fillo å liffo kanske?




Vidare till All Star och säga hej till Johan. Som sedan joinade kvällen:)


Kass bild för de va så mörkt, men gott var det!


JAG HANN. hejråråårår



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: