2011-02-24
 11:31:49

Födelsedagsgris :)

Har ju en del å stå i så man hinner ju knappt med. Man är ju inte 20 längre..
Läser syrrans blogg å skrattar ihjäl mig.. letar lägenheter, å sen ligger ja ju ett avsnitt back i Big brother.
Börjar jobba 4 idag, och innan dess ska det så klart tränas! :) I framtiden planeras det in grejjor med, en acskedsmiddag för mig här på bärget, i form av kräftskiva, haha. O på söndag ska förmodligen jag freddy & johan hyra bräda. Vi vet inte var vi ska åka än, bara att vi ska åka bräda och att vi inte ska bryta några ben..Är mer folk i backarna nu, alltså mer att göra på jobb. Så from. igår är vi en extra i personalen på luncherna, det delas upp på 3 vilket gjorde att jag får två lunchpass till, jag tackar och tar imot!! :)

Igår fyllde freddie år. Det var en dag med fullt ös  på jobbet hela dagen. Folk sto och köade efter bord. Snabbt skulle jag duka upp inför kvällen, där nånstanns i mellan hann vi mellanlanda, sätta oss ner och äta födelsedagsmiddag allihop. tror jag åt schnitzeln, sen marängtårtan på 5 minuter.. Vi sjöng ju såklart också, sen fick han en present som tydligen speglade honom enligt chefen. Kinderägg- nånting bra- men en överraskning på samma gång.. haha :)

Jag o freddie hade kvällspasset och har nog inte jobbat själv på golvet med så mycket gäster innan med det gick bra. Hade ett sällskap som gav hur mycket beröm som helst, full pott på både stället, musiken, servicen, maten, vinet - ja allt! Å när dom gick avslöjjade han att han själv var restaurangägare och alltid är kritiskt(arbetsskada) så det var ganska kul :) Å, jag kan bara hålla med honom, mitt jobb är såååå mysigt :) Vi hade sedan AW o satt å pratade i 1 timme, o hade en lite mysigare födelsedagsmiddag, där han öppnade paket hemifrån som kommit på posten.. Å där hann jag äta lite lugnare, det var ren som slank ner i magen. Fille, börja jaga ren - för det är tokgott!





Liffo

Kul att läsa allt du skriver. Förstår att ni är det bästa gänget ever. Vänner är det viktigaste man kan ha så ta tillvara på tiden. Kram Love You



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: