2010-09-13
 12:28:59

kräftferren

Hej!

Nu är jag en utslagen tjej, som har kommit på att man faktiskt kan sova länge.. Bara man vänjer kroppen lite:) Tänkte gå upp efter attt adam gått imorse vid 7, för de gick verkligen inte att somna om.. Men vaknade nyss, perfa & skönt å sova så länge när man är ledig precis hela dagen.. =) Ska diska sen helgen, vi snackar inte lite disk här... Mäta & beställa snygga hissgardiner till vardagsrummet. Ser lite tomt ut nu när vi inte har några alls.. Sen ska ja träna.. Å ikväll blire mys med flärrefille, rostad potatis & bea med min alldeles egna påg... Mys..

Lite roligt va är att vi inte har några köksluckor för adams dad ska måla om dom, så hade vi tydligen en massa såser i skåpet.. Hasse: Åå jävlar va mkt såser ni har, är de en massa olika eller?
Jag: Kollar in i skåper och skrattar, går dit och ser att vi har 1 brunsås förpackning sen har vi 5 bea paket.. Å då är det alltså 3 i varje förpackning... Jag tror vi gillar bea sås.

Nu till de viktigaste, festen i lördags! Det var en av de roligaste kvällarna typ någonsin.. Gabbi hade varit hur söt som helst å bakat 6 pajjer å hon å 2 till hade varit å handlat massa gott
, ostar, kex, baugetter m.m Nån hade med sig en god sallad... Alla fick plats, de va lite trångt men det gick.. Å ett helt packet kräftor slank ner i mig.... Mummms! Lite vitt vin, nån nuppe & lite rose senare var nog mitt humör så bra det bara kunde bli. Blev en hel del hajp, och en hel del allsång. Killarna visade även upp krabb-dansen.

Det enda tråkiga under kvällen var att de var ganska många som hade jobb eller match dagen efter så dom inte kunde dricka å hänga med ut.. Men vi som va med, hade nog lika kul ändå...... Det var som sagt all in!
Sämre blev det inte av alla snygga kräftdekorationos som kostade 300 spänn, haha lätt värt det! Jaha, nog med tjöt här kommer en del goa pics,

enjoy!













KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: