2010-09-01
 07:47:30

uppe typ innan tuppen

Sitter här med min obligatoriska frulle, dvs en tallrik fil, en rostad macka samt ett glas juice..
Anledningen till att jag är uppe hur tidigt som helst är för att jag körde adam till jobban så jag kan ha bilen och köra alla grejjor idag...
Ringde nyss min syster yster och önskade henne en trevlig resa, hon åker nämligen till USA idag. Jag ska erkänna att jag är hyffsat avundsjuk. Men min tid i usa kommer väl den med, hoppas jag....

Ska även köpa färg idag, hade tänkt och måla om alla köksluckor och alla fönsterbrädor. Har fortf inte förstått hur man kan låta fönsterbrädor till ett hus vara röda?!?! haha.

Nu ska här flyttas!!

Ha en bra dag, puuuuuuuuuuuss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: