2010-09-05
 12:40:47

på me glajjorna!

Jalla Jalla!!

Idag vaknade jag vid halv 11. Min kropp förstår inte rikigt att den ska sova längre när man kommer hem från jobbet 4 på natten... Gårdagen var lugn.. Jag å adamo var på Ikea och shoppade loss, blev en byrå, en megaspegel, strykbräda, lampa, krokar..... Det var på millimetern vi fick in det i saab racing och så här i efterhand kan jag konstatera att saab racing klarar  allt. varför tvivlade vi ens?
Sen fixade adam ihop byrån medans jag speglade mig i den nya speglen, bra arbetsfödelning om ni frågar mig.
Jobbet var lugnt, känndes som man aldrig riktigt kom igång i baren....

Idag blir det match med reftele. Sviding rinde om sa att dom var 10 pers, å va  gör man inte för laget. Så idag ska jag hitta till vrigstad. Har skrivit en vägbeskrivning men är lite nervös för att det ska bli fel. har inte nån tid att göra fel på heller för får inte bilen förrens 14.. Om inte en gps trillar ner från himlen snart så behöver ja er hjälp, håll tummarna att jag hittar.. En liten kul grej är att vi lottat ut alla positioner i laget eftersom vi redan vunnit serien, ja slipper målet.. å är nöjd.











Jillo

Oj, här går det undan! vad duktiga ni är. jag längtar till jag får möjlighet att se er nya lya.


syrran!

Hej syrran! Det ser fint ut! Du kunde fått låna Doris till matchen, hon leder en vart man vill! Hoppas allt är bra hemma! Vi ligger på ett risigt motell i santa barbara! Sen ska vi dra vidare längst med kusten!

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: