2010-09-06
 10:28:01

om du aldrig provat..

..hur kan du då vara säker??
Okeeeej, matchen igår gick ju iaf. Vi vann, och jag spelade hela matchen. Och jag hittade till vrigstad, haha. Idag är jag dock helt slut och mina vader värker. men det är bara att bita ihop och i eftermiddag blir de första passet på gymmet på ett tag nu eftersom flytten tagit tid! Min söta familj var där och kollade igår, efter matchen åt vi, dom ostkaka & jag köttbullar med mos...Alla utom sosso som hellre steker i USA. förstår inte varför?

Nu blir det jobb, först lunch på aqua i stan, sen kväll på aqua på piren. Och det är mitt sista pass nere på piren, lite sorgligt faktiskt. Men som min chef sa, det är ju bara sista för i år..

Längtar till lördag, är ledig och det vankas kräftskiva, wihooo!


Nu ska ja kila,
Puss!


Letar stuga till fjällen över jul, mys!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: