2010-09-11
 16:58:16

Kräftor!

OK nu taggar vi fest!

Först vill jag bara berätta om min första kändisservering som b-tender..... Igår serverades det både öl & drinkar till Lasse kroner.... =)

Sen vill jag säga tack till mina sköna grannar.. Dom satte upp en lapp i trapphuset om en 25 års fest ikväll och bjöd in sina nya grannar, Jag satte upp min lapp om kräftskiva och sa att dom gärna fick komma upp på en nubbe.... Undra om hon högst upp också ska partajja ikväll? Soft hus vi bor i iallafall:)

Nu har vi pyntat lägenheten med kräftgrejjor, haha.... Hattar, duk, gilanger(stavas de så) Samt fina saker i fönstret...
Även inhandlat kräftor(såklart), baugetter kex ost chirre dipp å gabbi har varit världens sötaste och bakat 5 olika pajjer.. värsta morschan. Sånt gillar vi!!!!!Ok, nu hinns ni inte med
För det här är min lediga LÖRDAG å de ska ja njuta av :)


FULLAST VINNER, (mamma ja skojjar bara)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: