2010-09-24
 13:41:28

Jalla Jalla, Sverige åt alla

var Jnytts rubrik idag, lite fyndig tyckte jag...

Idag peppar jag upp mig med bra musik har två låtar som går om å om igen, snart går ja in till stan, först ska jag handla lite tyg till gardiner i köket, vet vilka ja ska ha, så nu ska jag bare köp! Sen blirre jobb all night long..

I onsdags var det lilllördag vilket betyds utgång efter jobbet, vi hade trevligt och våldgästade fia i baren på centrum. Hon bjöd oss på frusna hallon! Jag träffade på en kock som jobbade på hotellåsen ett tag när jag var där, hundra år sen vi sågs sist. Ganska kul!

Å på fredag har vi pirenavslutning med jobbet. All personal på hela piren ska samlas, kommer bli fullt ös.. =)

Nähe, inget vettigt å berätta ändåså så nu lämnar jag er ett tag...
Avslutar inlägget med mina pepplåtar för dagen, lyssna å njut!!

so longkalsong





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: