2010-09-08
 15:16:02

jäla skiiiit fan

Haha, i mitt förra inlägg om bilden på soffan är det alltså INTE tvn som syns i bild utan en av högtalarna. jag håller med om att det hade varit en liten tv annars..... :)

idag sov ja länge för en gångs skull, gött! Kollad sedan reprisen på idol. nu har man nått å titta på varje dag=) Gick sedan hela vägen till österängen och gamla lägenheten i förhoppning om att min nya mobbe kommit. Men nähe, ingen mobil där,  var bara att traska hem igen. Och när jag är hemma i nya lägenheten får jag ett sms om att jag har ett paket att hämta på i österängskiosken, blir man lack eller......? bAAAAAAH hade ja gått lite senare hade ja haft min nya mobbe här nu! Men nu får ja leva med den här tattartelefunken ett helt dygn till. för hinner inte hämta den nu eftersom ja börjar jobba 4.....

nu slänger ja i mig lite morötter med dipp, goootte


Jillo!

Som det kan bli, stackare.

Men har du ingen cykel? Det går lite snabbare då?

Om jag ska skicka namn och adresslapp att klistra på brevlådan, till vilken adress i så fall?

Kramisar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: