2010-09-18
 09:49:45

Haj Kaj



Igår behövde jag bara jobba till 22,00 och hade ingen aning om vad ja skulle hitta på för kul.. Men vips så satt vi ett helt gäng på velvet och drack å hade det sköjj! Avslutade det hela på centrum. Av någon anledning uppstod det ett vad mellan mig och en kille. På måndag ska vi tävla i simning, både crawl, bröst & rygg. Det utlovades fina priser och domare samt prisutdelare är redan spikat. Får se om detta blir av, haha.

Anledningen till att jag är uppe alldeles för tidigt är för att jag ska jobba snart, lite sleten är jag men inte så farligt. Idag jobbar jag ju bara 11-3.. Å ja, 3 på natten lovan;)

Tänkte åka in lite tidigare för att rösta, för det måste man ju göra tydligen, fick jag lära mig igår..
Sen imorgon har vi valvaka på båda mina jobb.. så här blir de inget ledigt inte!



En inspirationsbild för dagen.......



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: