2010-10-03
 17:54:18

plattlandet

Nu är jag i plattlandet skåne! Befinner mig i sommarstugan på strandhem. Och här skulle man kunna tro att man är i Jönköping för här blåser det sjukt mkt! Jag har legat i soffan med ett täcke å myst med idol hela dagen..

Igår kom jag hit, överraskade sosso lite då hon inte riktigt visste  att jag skulle komma, förutom att morshan hade försagt sig lite, haha! Hon visade alla USA saker hon köpt samt gav bort lite till sin underbara syster. Wiho!
Blev speciellt glad över en kasse hon hade fått när hon hade handlat. snyggaste påsen typ någonsin.. :)

Vidare till 25årsfesten där vi började laga mat innan alla skulle komma.. Gazcpacho soppa till förrätt, fläskfile med oliver i martinisås med medlehavsgratäng.. Till efterrätt vatt de prinsesstårta & fudge cake.. Smarrigt! Lite vin & baileys till detta å det blev en lyckad kväll.. alltid lika kul å träffa alla.. även om några saknades..

Nog med snacket, här kmr några finfina bilder, njut!


MIN nya kasse.. Ja gillar den ganska så mkt.:)


Goott!


Födelsedagsgrisen.... =)



GULLE vovve



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: