2010-10-05
 22:53:10

Pluss för swebuss!

Är på  bussen mot jönnet....Här sitter jag och lackar för att ja loggas ut när ja är inne på internet på min älskling (min mobbe) och testar lite om ja får in internet på datan(vilket ja absolut inte trodde gick) där ser man. Swebuss bjuder sina resenärer på fri surf. Pluss poäng på deras karmakonto!

Idag har jag shoppat, jag gick i personlig konkurs.. Vill inte ge er ngt  belopp men det var helt klart det dyraste plagget jag någonsin köpt! är fortfarande lite såhär osäker. Jag ville ju helst ha den i en annan färg.. Men den va ju så fin. Får prova lite hemma, tänka på det. Och blr kanske ett byte, förmodligen inte;) Man måste ju faktiskt överleva vintern i kalla sverige. Och som har varit den vanligaste meningen här nere i skåne dessa tre dagar:
Man måste ju faktiskt unna sig något!!
Så det kör vi på... =) Bra, nu har jag övertalat mig själv.. =)

Käkade på Friday's med Nikke pikke pö, gunhild å Nils. Det var mysigt..... =)
Ett minus för att dom inte hade MIN hallon Xider. Ja det borde stå lollo på alla flaskor, så god är den. Men kaktus gick väl också hyffsat bra...





Så, pluss för mitt nya inköp,
Pluss för mys på friidays
pluss för swebuss
& pluss för min chill lista på spotify...
Allt för meeej, heeeej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: