2010-10-09
 13:00:31

mer mys åt folket:)

Hej Hopp!

Nu har jag myst ner mig i soffan med både en mysig morgonrock och en filt.. Å lite go mys musik pådet :)

Länge sen sist. Har inte haft någon tid men har har inte gjort så mkt heller, mest jobbat. Internet har legat nere någon dag här också, men nu är det igång igen.. =)
Hade en rolig gäst på jobbet i veckan. Han hade kollat menyn på internet och bestämt sig för va han skulle ha så han tänkte han lika väl kunde skriva ut sina tapas så jag slapp göra en beställning vid bordet.. Haha! Så när jag kom fram å skulle ta beställning gav han mig den här söta lappen. Ett probbe var bara att vår hemsida med menyn är gammal så den sista hade vi inte ens(den var innan min tid) tyckte de va ganska gulle!!



köpte gymkort igårpå friskis så nu jäklar ska det pumpas:) Körde ett hårt pass igår å nu är väl tanken att jag ska göra det minst varrannan dag..

Annars inget nytt, letar lite lägenheter, men det verkar vara ganska svårt....

Nu blirre reppe av idol & kanske även reppen av kungarna på tylööö..


Slänger in en mysbild från sossos fest, livet kan vara allt bra ibland. =)
Stackars momo bara som blev utan...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: