2010-10-01
 12:29:33

Ferreee

Haha, var ska jag börja. Jag vakna nyss, jag är ganska bakis. När jag kom hem igårnatt skulle adam strax gå till jobbet..

Jobbade till halv 11.. Då satt redan 6 av mina arbetskamrater vid baren och drack. Jag joinade dom och snart stängde vi stället och drog iväg till karlsson. Rutinerad som få hade martin beställt bord till oss. Vips så var vi förbi alla i kön, samt slapp betala inträdet! Ett vipbord med ett helrör. Vi var då 8 pers.. Vem som beställde andra helröret vet jag inte faktiskt. Sen var det dans hela natten lång..
Avslutade kvällen på Subway, va prat om efterfest i hundra år.. men eftersom ingen bor helt själv var de inte riktigt läge. Lika bra var detta och jag tog cyklen och cyklade hem.... :)
Sjukt rolig kväll med underbara kollegor. Är redan sugen  på nästa Caj om 2 veckor..

Nu ska jag kämpa mig igenom ett 10-timmarspass för att sedan ta långhelg.
Jobbar sedan först på onskväll.. :) Wiho!


So long



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: