2010-10-21
 10:16:26

Det är Calle ute

har knappt någon energi för att uppdatera här, så mycket som händer just nu, men ändå är allt nästan som vanligt, bara att tryggheten försvunnit.
Lägenhetesletandet går sådär. Svårt att hitta något. Adam och hans kompis kommer förmodligen ta över vår lägenhet, om vår hyresvärd skulle kunna svara någon gång så vi kan berätta det för honom. Så det är endå positiva news. Bara jag som måste hitta nått liksom.

Blir 3 långpannor i rad på jobbet nu, men det ska gå fint. För på söndag kommer Manne och hälsar på. Vi har mycket att prata om så det ska bli mys. Pluss mina goa jobbakompisar, utan dom hade jobbet inte vatt lika kul.....

Annrs snackas det mest resa, över nyår. Någon som har nått tips på vart man ska åka å fira nyår.....? Sverige är tråk nyår.....Jag hade ju föredragit hyffsad värme eftersom jag sakta men säkert fryser till is i det långa landet falukorv.

Så det var det, nu vet ni iallafall att jag lever fortfarande...... =)


I can still recall our last summer
I still see it all
Walks along the Seine, laughing in the rain
Our last summer
Memories that remain


nicole

Kom till Australien och fira nyår med oss här. Jag garanterar att du kommer ffå all värme du behöver! <3



PUBLICERAT: 2010-10-21, 16:20:46 | URL: http://livelaughperth.blogg.se/
Lovisa

Pratade också om att åka till utlandet o fira nyår, eller bara komma bort o ha en unna-sig-helg.. Nyår är lite överskattat, men ändå vill man ju göra något!!



PUBLICERAT: 2010-10-31, 15:28:42 | URL: http://lovisan.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: