2010-11-23
 00:51:54

Snart!

Hej hej, hemskt mycket hej!

Jag lever, jag överlevde helgen i torpet. Kul var det. Spec att träffa mina små kycklingar AG & Manne. Ses aldrig  nu för tiden men när vi väl umgås känns det som att vi aldrig varit borta från varrandra, föruom att vi har för mkt att prata om bara, tiden räckte ju inte till..... :) en ledig lördag hemma var alltså inte fel alls, brunos fest var med en rolig tillställning........;) Överlevde osså en sjukt jobbig bilresa hem i snöstorm.....

Idag har jag varit hurtig och hunnit med en hel del saker. Tvättat, lunchat, fikat, shoppat, solat, tränat, fikat...... =) De ska va gött å leva! Kan nämnas att jag dödade mig själv på gymmet.

Å snart drar jag!! Köpte ett rosa underställ idag. börjat taggaa ordenligt. Ta er gärna en titt på den nya hemsidan. HIT ska jag! :) http://www.hcsälen.se/





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: