2010-11-15
 23:00:31

new picture



Min nya bild på mitt uttagningskort, kände att jag var tvungen att uppdatera min bild då den jag hade innan vad på mig å adamo. Letade i hundra år, inget passade i deras bergränsade storlekskit. Hittade dock helt klart en godkännd bild. Detta är kärlek........... Ett ställe man inte kan må dåligt på. Havet, familjen, sommaren. Mys.

Nu ska jag snart somna in, klockan ringer halv 9 imon, å ska jag vara helt ärlig, kommer jag inte ihåg när jag var uppe så tidigt sist.. Snark! Veckan kommer dock gå fort, då jag är ledig på lördag, ja, ni läste rätt. Jag är ledig och kommer att befinna mig i hestra på august 20 års partaj. Kommer bli så kul å ha lite catch up å lite kvalitetstid med malin & ag. Händer allt för sällan.... saknar er tjejor.. Kommer heller inte ihåg när jag gick å la mig såhär tidigt sist heller, men varför ska man minnas allt.

Life is life

Puss å godnatt


Liffo

Så fin bild och så tänkvärda ord. Lollo, du äger...

Kram Daddy


Anonym



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: