2010-11-15
 18:16:25

farväl älskade soffa

Gårdagen spenderades i Linköping med jobbet. Carlsberg stod för festen och Timbuktu för musiken!
Han var grym och hela kvällen var lyckad. Trevligt!!

idag är jag desto segare och ligger nerbäddad under täcket och har en massa ljus tända överallt, myspys!

Har sålt alla mina möbler till adamo idag, min älskade sofffa, det gjorde lite ont i mig att jag inte kommer ha kvar den. Det enda jag behåller är min mega spegel..... =)

har börjat packa ner lite smått. Är faktiskt ledig på lördag och ska hem och träffa vänner och gå på 20års fest. Kommer då att köra första lasset med saker hem..... Nu är det nära, om 3 veckor har jag flyttat, börjat jobba och kommit in i vinterlivet. Living the life!!

nu ska vi laga lite mat, adam å jag. Känns som hundra år sen sist.. Blir lövbiff m klyft & bea. Ganska så jättegott!

Puss & kram
vi ses på stan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: