2010-11-06
 10:19:57

Dompa!

Jag är trött, stekt, helt slut. Har träningsverk i benen från mitt jobbpass igår, haha.

men igår var en rolig dag, måste berätta hela storyn för att göra den komplett!
jag och min chef står i baren på jobbet, det är fullt med folk å alla vill beställa.
Plötsligt vill han göra high five med mig, anledningen är att han sålt en flaska champagne för 895 spänn.
Han svävar på moln, lägger kaxiga kommentarer till mig som, ja är lite äldre, lite bättre.. De är din tur om några år..
15 minuter senare säljer jag en flaska till samma sällskap, jag var nöjd ;)
Båda va glada och han går ut för å röka.
Under tiden beställer en i samma sällskap en flaska dompa, för 2250....
När chefen kommer tillbaka står ja å häller upp min dompa flaska, gissa vem som vann the battle?!?! =)
Jag var nööööööjd. Det gjorde min kväll....

Min första dompa!
ojojoj....

Nu dags för nästa killer-pass. Imon kommer mami :)

Puuuuuuuuss.




Lovisa

WOW! Snyggt jobbat, du vann ;)



PUBLICERAT: 2010-11-08, 20:30:56 | URL: http://lovisan.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: