2010-05-25
 10:16:04

Lite allt möjligt

Haj Kaj!!

Idag var de tänkt att jag skulle jobba. Men när klockan ringde och jag hörde att de regnade ringde jag min boss å sa att jag inte behövde komma. För så funkar piren, sol=fullt regn=tomt. Så idag har jag en helt ledig dag. Känns super skönt! Ska träffa min bästa vän, som nu mera är cross trainersaken på friskis & svettis. Har träffat henne nu flera gånger i  veckan. Igår kämpade vi tsm i 1 timma. Så lika bra att fortsätta när man väl är inne i det:)
Jobbade även dubbelpass igår. Och igår var det superfint väder så va full rulle hela dagen. Perfa att gå av 2 timmar mitt på dagen så man hinner med träningen osså..

Idag ska ja göra en grejj så jag får ännu fler vuxenpoäng. Jag ska nämligen frosta av frysen. hur vuxet låter inte det.. Väldigt uråldrigt eftersom normala frysar idag frostas inte ur! Men våran är från stenåldern. Ska bara komma på hur man stänger av fryser också, haha.

Ska även lägga ut soffan på blocket, för nu är de dags att köpa ny. min och adams dag vi träffades förra veckan var i söndags. Mina föräldrar kom upp och hälsade på och vi skulle då åka å kolla på soffan  alla 4. Så klart var de stängt. Så vet inte när vi hinner nästa gång.. snark!
mammi å pappi kom upp med världens mysigaste pickningkorg med allt man kan tänka sig för brunch. Tyvärr så vatt de ingen sol utan med regn på himlen så picknikkorgen packades upp i köket. Men det funkade det med...

Vi åkte även ut till a6 där adam fick shoppa loss för mina pengar på carlings. Födelsedagspresenter, lika bra han är med å provar så både jag å han blir nöjda:D Jag köpte även en studentpresent till Nicole som kmr bli awesome:)

Kommer träffa min familj nu 3 helger i rad, måste vara nytt rekke?





piren förra veckan, med lite sämre väder..


Denna soffan ska bort!!



nicole

Awsome present- me like!



PUBLICERAT: 2010-05-25, 17:57:23 | URL: http://nlindborg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: