2010-05-02
 13:42:42

la familja!

Återigen fredag & lördag jobb.. En lugn helg med inte överdrivet mycket folk. passade bra då piren hade sin första premiär helg och vi behövde personal till båda ställerna:)
Idag ringde adam från jobbet vid halv 1 och väckte mig.. Så nu har jag ätit frulle, pratat med manne som sa hon kommer på besök på tisdag:):) samt mammi som sa dom kommer på besök idag! Dom ska till a6 så vi ska mötas upp där. Så nu ska sletna jag komma in i duschen och göra mig redo för la familja. Såg sist för hmm.. kommer inte ihåg när vi sås sist!? Inte OK, då vi bor 1 timma ifrån varran:)

Och tyvärr har jag inte hittat mina kort, fattar inte vad dom tog vägen. Men har beställt nytt kontokort & nytt körkort.. snark!







lite gamla familjekort, så klart från resor, det är då kameran brukar komma fram:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: