2010-05-19
 09:43:46

jobb..

Gör inte mycket med än äter, sover & jobbar nu för tiden. Denna veckan har det varit/är mässa i stan så då har det varit extra mycket folk på piren. Innan har det varit segt att jobba där för att sommarn inte riktigt kommit igång och då kommer det inte mycket gäster heller.
Men igår var det fullt upp! Gick bra:)

Jobbar heldagar alla dagar denna veckan utan tisdag då jag bara jobbade kväll och utom söndag då jag är ledig:) Ser fram imot söndag och hoppas kunna få mysa med adam den dagen, inte så ofta vi träffas nu för tiden, går liksom om varrandra varje dag känns det som. Annars trivs jag med att jobba så mycket som möjligt!

Idag var jag duktig och ställde klockan lite tidigare, har varit och handlat massa på willys och nu sitter ja typ bara och väntar på att få cykla iväg till jobbet.


Och en positiv sak, både jag och adam åker på nicoles student! Ska bli superkul:) Adam har match dagen efter utanför linköping så han tar tåget på morgonen. Själv har ja inte bestämt om jag ska med å kolla  på matchen eller stanna kvar i skåneland.. vi får se! Nått att se fram imot iallafall:)

Och snart fyller adamo år, brukar alltid ha superkoll på vad ja ska köpa, men iår har ja ingen aning.. Börjar få lite småpanik över det där.. jag som är lolloproffs!


Ja å adam, första dagen i bangkok:)


nicole

Det ska blir såå kul att ni kommer! 2 veckor kvar! toppen!



PUBLICERAT: 2010-05-19, 18:26:40 | URL: http://nlindborg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: