2010-05-13
 13:08:48

In the ghettoooooo......

hajjj kajjjj

Lägenheten vi kollade på vatt inge bra, endast 2 spisplattor(säger man så) i köket å de klara ja inte mej på.. Så vi bor kvar på betongen ett tag till :)
Nu är det ist soffa som står på schemat igen, vi vill ju ha ny soffa! Å vi vill ju ha just den soffan på severins som vi kollade på för månader sen. Men frågan ja ställer mig är, behöver vi verkligen en ny sofffa.. kanske ställer ja mig den eftersom det är min tur att betala.. Och man kan faktiskt ha roligade för 12 000 kr...! Thailand fram å tillbaka är bara ett av många exempel.. Men jaja, det lutar iaf mot en ny soffa... hade vatt sjukt najjjjs!

Igår jobbade ja.. började samma tid som adam slutade. Men jag gillar de, att börja sent alltså:) Hade lätt kunnat tänka mig att börja 16 varje dag! Men idag är jag ledig, ligger som en soffpotatis eftersom jag sluade halv 3 igår natt och cyklade hem efter det. Idag blir det gymmet när det öppnar, vid 5.. sen får vi se om de händer nått kul, ska förmodligen över till emelie å benny=)

är också lite sad eftersom de inte blir nått oslo. typ de ända som ja sett fram imot och var nästan de enda ja skulle göra på hela sommrn... Men eftersom tommy skulle jobba hela tiden ville inte adam åka, e ju trots allt mkt pengar.. Men hade vatt så kul..
får väll trösta mig med en soffa, haha:)

tjolahopppp


Jag & syster



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: