2010-05-07
 11:22:04

halvvägs till 100..

Trött är jag idag.. ligger fortfarande med i sängen med datorn i knät:) Ska strax upp och äta frulle men tänkte först berätta lite om gårdagen. Det blev en väldigt lång dag då adams föräldrar och syster hämtade oss lite över åtta på morgonen. När jag gick upp så tidigt sist kommer jag inte ihåg, och vill jag inte komma ihåg. Stackars er som jämt får gå upp så tidigt. trött som en gnu satte vi oss i bilen och började våran tur upp till linköping. Där överraskade vi adams moster på 50års dagen med blommor, presenter och sånna dära minibomber med krimskrams i som flög all väg. Och, såklart underbar sång! Vi smög oss till baksidan där vi började sjunga. Och siv(som adams moster heter) höll på att stoppa mascaran i halsen där hon sto i badrummet och sminkade sig, haha! :) En väldigt lyckad överraskning. Sedan blev det fika, sen blev det lunch, sen blev de tårta, sen kom gäster och jag fick återigen höra att jag liknar lena ph, trodde det hade försvunnit nu men nähe.. Då blev det iaf potatissallad med planka bestående av rostbiff, kyckling och en massa frukter.. Avslutande, som att det inte var nog blev det tårta igen.. Då sa jag dock stopp, eller min mage sa stopp. För stort matintag skrek den. Tack för kaffet sa vi och åker hem så vi var hemma i lägenheten runt halv 11.. trötta och mätta! Om ett år är det min mammas tur att fylla:) Även adams pappa fyller jämt!:) Adam som jobbar idag va nog inte överdrivet pigg imorse. Själv jobbar jag inte förens 3. 3-3:) Har afterwork o liveband idag så kommer bli fullt ös medvetslös!! Hade tänkt att gå ut en långpromme innan jobbet men får se hur jag gör då man nästan blåser bort om man går ut.. haha!! Och, såklart glömde ja min kamera så inga bilder på 50åringen och festen. Pusss & kram vi ses på stan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: