2010-05-17
 09:57:58

hål i nacken

Så var det måndag igen. En hel jobbhelg har åter försvunnit.. Haft en ganska utdragen helg eftersom det varit långhelg och folk ute ons, tors, fre & lörd:)

Igår var jag å adam å tränade, efter det åkte vi och kollade på AG som spelade mot huskvarna. Hon gjorde en stark comeback i laget men en lobb över målvakten, bra försäsongsträning där ag. haha!
Sen klippte jag adam. Det blir kanonersh men när ja skulle ta med maskin i nacken och trodde att de va en tunningsmaskin så de bara va å dra lite här å där så blev de lite panik ett tag med ett stort hål i nacken. Men en liten makeover på de av frisörlollo och det blev lyckat sen ändå. haha!!!!

Sen skjussade adamo mig in till piren för att fira ali's 24 års dag! Ali är jobbkompis från velvet! Där var det godmat, mmmmmmmm lax:) god dryck & trevligt sällskap. Alltid kul att träffa lite nytt folk vetja.

Nu ska ja snart ta cykeln till piren för lunchpass, sen hämta mitt körkort som äntligen kommit,(fick ju beställa nytt) och för er som undrar har jag fortfarande inte hittat min plånbok nånstanns.. skumt!

so long









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: