2010-03-11
 20:16:04

VATTEN

Blev ett spinningpass idag. Fyy föör. Hur kan någon människa(förrutom Emelie) tycka det är roligt?! De första jag tänker på, och det enda jag tänker på under hela passet är när det ska ta slut.
Men när det väl är slut, efter att jag trott att de skulle ha tatt slut typ 20 gr innan de väl händer, då är det skönt! Tror jag?Är väll för att man är förvånad att man överlevde.
Under passet bestämde jag mig för att aldrig utsätta mig för detta otroligt jobbiga någonsin igen. Och det värsta var att jag glömt min vattenflaska. 55 minuter av svett som rinner och en enorm torka i halsen. Bättre blir det inte när alla andra har en flaska på sin cykel, och alla andra dricker när vi får cykla lite lugnare......
Men vet ni vad?
Jag har redan bokat in mig på samma pass, nästa vecka.
En tanke slog mig, att det kanske är så att man tycker att det blir kul efter ett tag. Varför skulle de annrs vara någon alls som gick på passet?
Så jag ska hålla ut, jag ska klara detta.
Jag ska peppa mig själv till ett spinning svettäckligtjobbigt pass i veckan.
Klarar jag detta är jag sjukt awesome.

Eller så avbokar jag passet nästa vecka och förtidspensionerar mig. Får se.....

Nu ska jag ta igen allt vatten min kropp har förlorat. NJUT svenskar av att vi har vatten i kranen. Sjukt bortskämda är vi. Det är en av de skönaste grejjorna med att vara hemma från espania, där man måste köpa vatten i affären och få sjukskriva sig för att man har ont i ryggen av allt vattenbärande.. Det är en tuff värld därute!

To be continued







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: