2010-03-31
 18:21:07

oxfilèonsdag

Äntligen har jag och adam kunnat passa in en gemensam tid att umgås i våra upptagna liv. Var ett tag sen sist:) Men ikväll är det våran kväll. Så nu slipper jag att inte veta något om hur han har det på dagarna och han slipper läsa min blogg för att veta hur jag har det, haha!!
Blir oxfile och film mys, riktigt nice!
Imorgon bitti åker han iväg till denmark på träningsläger. jag byter ut han mot min käre vän skåningen niklas hartler samt Johan Kalix. Niklas o Johan ska vara ersättare åt adam samtidigt som dom ska flasha bilar på elmiamässan. Kommer va trevligt å få 2 inneboende även om jag inte kommer hinna se dom så mycket.. Blir jobb tors, fre, lör..Lär bli mycket folk eftersom det är påskhelg & Elmiamässa..

Just nu är många ute på resandefot, malin till london, mamma & pappa till prag, och sosso o david till NY. Visst lite avis är jag, har alltid velat till  new york.. Men samtidigt är det skönt att bara va, bara va hemma:) Trivs super just nu!!

Nu blir det lite how I met your mother:)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: