2010-03-02
 14:21:36

farväl sofie......

Så, nu har Sosso åkt hem. Lämnade henne på bussen nyss. Saknar henne redan.
Men är jätteglad att hon kom hit så vi fick lite kvalitetstid, va faktiskt längesen det bara va vi 2 som gjorde något:)

Sosso va uppe med tuppen idag, eller innan tuppen? för att få de sista solstrålarna innan hon åkte, och idag är det toppenväder så hon hann faktiskt någon timme i solen:)

Igår var vi 2 på båttur. vädret var så där så ena sekunden kunde man sola och  nästa frös man och blåste bort. Vi fick nån spansk mat till lunch(kommer inte ihåg va det hette) och det är det enda spanska jag ätit sen jag kom hit, haha! Men gott var det!!
Eftersom det var så blåsigt såg vi tyvärr inga delfiner men därimot åkte vi bananaboat.. Skitkul!! tack och lov trillade vi inte i vattnet!

Nu är det inte långt kvar tills jag åker, har 3 hela dagar kvar, då ska jag ta vara på tiden, sola och njuta..
Här kommer lite pics från min och soossos tid på grancan:)


Mat på kinatown:)


Bananaboooat!!



Stek vid poolen imorse:)


poolen:)


strannna!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: