2010-03-14
 22:58:59

trött carolaälskande granne

Världens sötaste pojkvän. Han vatt trött och la sig i sängen. 2 sekunder senare snarkar han över hela lägenheten.. Haha, sött.

Mycket bättre än grannen som spelar musik så det dunkar i väggarna. Va sjukt nära ett utbrott och tanken kom upp att jag skulle springa över och skälla ut han. Ungefär så arg blev jag när jag vaknade av hans Carola remix klockan halv 10. Inte okej att spela så tidigt på guds vilodag. Speciellt inte när jag kom hem från jobbet o la mig i sängen vid halv 4 inatt. Trött granne. Hade lätt skällt ut han om han inte hade vatt mojje. För Adam har sagt att han är mojje. Och för er som inte vet vad mojje är(alla borde veta det) så är det typ knäpp i huvudet. Han är typ efterblivet, på riktigt. Själv har jag aldrig sett människan. Ganska kul om man tänker att jag varit i denna lägenheten till o från i över 3 år och aldrig sett mojje-grannen. Det jag vet är att han inte har något jobb o är hemma hela tiden (efter som han spelar musik typ JÄMT) plus att hans föräldrar hämtar han om han ska någonstans, han är typ 30 år(information av adam).. haha, så jag väntar nog lite till innan jag skäller ut han, eller så tar jag liffos förslag och lämnar en lapp i brevinkastet.

Över till min andra jobb dag som var igår. Jobbade 10,5 timmar, kändes riktigt bra! Först var jag på Aqua som var fullproppat. När det lugnat sig där gick jag vidare till Velvet, där det också visade sig vara fullproppat. Melodifestivalen visades och det var en sjukt bra stämning då alla stod upp och sjöng med. Satt ett bord med 15 tjejer som var på min sida, hejja Anna, buu salem! Och vi hade rätt. Ingen kan klaga för den som va bäst var anna. Men kan ju hoppas att hon skippar conversen i oslo.. Sedan var det schlagerfest hela natten lång..

Har lite mer glada besked va det gäller jobb. Men vågar inte skriva något än då inget är klart.. :) Det bästa med hela finalen var när programledaren hänger fram en toffs precis som maria motezami, TOPPEN.

Jillo och Liffo var och hälsade på i lägenheten idag.  Dom var ju i globen igår och stannade förbi på vägen hem. Kul och se dom, var någon månad sen sist:)

Köpte en ny skohylla idag och satte upp en väggdekor där det står välkommen på så nu är hallen topnotch. Kanske en ny dörrmatta hade suttit fint i kistan men det får vi vänta lite med..

Alles guttes




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: