2010-03-03
 11:34:35

See you soon

De andra va ute igår och partajjade, som vanligt. Själv är jag trött på allt vad festa heter och kröp ner i min säng och kollade tre avsnitt av Dexter. Är riktigt inne i den serien nu. Och det bästa är att jag har hela 2 säsonger kvar och titta på:)

Sossot lärde mig att gå upp tidigt igen, hade nästan glömt bort hur det var.. Så nu har jag varit uppe en timme(och glöm inte att det är -1 timme i tidskillnad här) vilket är väldigt duktigt om man jämför med mina roomies sovtimmar. Okej att sova länge, men jag fattar inte hur man kan sova 14,15 timmar?!

De tre små grisarna ligger och snarkar och av erfarenhet kan jag räkna ut att de kommer att sova minst 4 timmar till.. Så idag blir det inte jag och syrran, för hon har åkt hem.
blir jag och poolen som får hänga idag.. Solen skiner och klarblå himel så ska väl inte klaga på vädret! Men sällskapet får jag faktiskt klaga på! Dålig stil av sossot som inte kunde stanna och hänga med mig några dagar till tycker jag..Hade vatt sköjj! Men till skillnad mot mig har hon ett jobb som hon måste återgå till..

Poolen är klar
jag är klar
Kokosoljan är med
Ipoden är med

Det är 3 soldagar kvar, och jag har fått ett uppdrag. Att bli så brun som möjligt. Så här ska det stekas!!


Jag å sossot helt själva vid poolen.
Kanske för att klockan var 10 och det bor säsongare här som sover till 4.. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: