2010-03-13
 14:46:05

melodifestivalen & allsvenskan

Hej Hopp!!

får först tacka Lena & Christer för att dom skickade kort till mig igår på min dag, Viktora dagen:)
Mamsen glömde det för första gången men jag älskar henne ändå:)

Jobbet igår gick bra! Lite matgäster, hade 2 bord. 4 stycken beställde world-of-tapas tallrik som är 10 olika(kocken bestämmer) tapas. Så där stod jag och berättade om alla 10 olika smårätter som jag kunde dom utan och innan. .Lite kul för har aldrig riktigt behövt presentera maten så detta ser jag bara som positivt.
Sjukt god mat såg det ut att vara tex, räkcoktail, gratinerade scampiräkor på spett, kycklinspett, creps, buffalowings, lax, vårrullar och mycket annat gott.
Säger bara sosso, du hade älskat det.. oliver,  vitlöksbröd å massa mera:)
Dom hade lajvband som spelade så det var fullt ös tidigt på dansgolvet och det bara fortsatte.. Sprang runt och höll ordning på golvet, plockade glas m.m.
En parantes, Jag hade ingen aning om att gamla mäniskor betedde sig såhär på dansgolvet, haha.
Haha en gång till.
Var tvungen att sticka hemåt 20 över 2 eftersom den sista bussen går hem då. (jlt ni suger)
Gick iaf bra och ikväll är det fullbokat eftersom det är melodifestivalen..

Är lite avis på jillo och Liffo som h ar vunnit VIP platser till globen med hotell. Dom har bra platser till finalen och bor på samma hotell som artisterna.. Morsan skulle pussa lite på ola & darin åt mig sa hon.. Haha

Nu ska jag snart äta, kocken står i köket och lagar mat.. en suprice bestående av ngt med pasta. kan det vara makkisar och köttbullar?

Sist men inte minst, Allsvenskan är igång. TACK!! Nu slipper jag allt hockeytjat (nästan) och kan förhoppningsvis hinna med 1 eller 2 live matcher av di blåe iår..

Hoppa om du älskar malmö F F......




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: