2010-03-05
 19:57:14

Happy!

Är nyklippt av Fanny. Blev kanoners fint:)

Nu sitter vi hela gänget och spelar chickago, dricker vin och har allsång, Hallelulia på repeat.
Kommer sakna töserna!
Ikväll ska Fanny å Anita jobba, tyvärr. Men jag, Melissa & Sanna ska åka till aginegin och lyssna på Malin när hon jobbar. Hon spelar gitarr och sjunger på en restaurang:)
Innan vi åker dit ska vi äta på en mysig restaurang här.. Å efte Malin drar vi tillbaka hit för utgång. Blir en lugn kväll för mig eftersom jag åker hem till Sverige imorgon!! Sett fram imot det länge nu. har hemlängtan. Men känns nästan lite overkligt att mitt plan går till Göteborg imorgon!!

Väskan är fullproppad, men lite mer ska i. Hur nu detta ska gå. 23 kilo på vägen hit, inte så att jag har mindre nu.

Nu serveras det popcorn osså, fredags mys innan fredagsfest!!

Ha en bra helg, det ska jag ha!!!

kram


nicole

welcome back!



PUBLICERAT: 2010-03-06, 12:56:27 | URL: http://nlindborg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: