2010-03-22
 20:39:59

Grattis till mig

Hej Hopp!!

Idag har varit en  bra dag! jag har jobbat lunch på Aqua, som jag ska göra nu varje måndag, onsd, tors och sön:) Sen ska ja jobba fred, lörd kombinerat på Aqua och Velvet.. Detta bestämdes idag:)
Jag och adam satt och räknade lite och det ser ut som en tjänst på 75 %:)
Nästa månad kommer jag få mer och sen öppnar piren och då har jag heltid, om inte mer. Så jag är glad, och ser verkligen fram imot att få börja jobba ordentligt och komma igång igen. Aqua är ett jättemysigt ställe och framför allt har dom väldigt duktig personal som jag kommer lära mig mycket utav.
jippi!!




Sedan var jag och tränade. Blir perfa och träna efter jobbet varje dag när man ändå är inne i stan. Ett svettigt brädpass. Ska börja gå in lite för beachen nu..  Ett ägg och en smoothie till frulle, en god sallad på jobbet till lunch, mat här hemma på kvällen.. ingen cola inget godis.. Å mycket träning på det.. Äckliga spinningpass, here I come!:) Inte för att ja kommer hinna ligga på bechen i sommar men ändå:P

Så just nu lever livet. Ångrar inte en sekund att jag åkte hem från Spanien. Här har jag allt jag behöver, och lite till..:)

På torsdag kommer svess & hasse hem från sin långresa, ska bli riktigt nice:) Lite synd att jag jobbar då alla ska ut men ja ska inte klaga, vill ha jobb så:)

kram på er alla!


soffa

DU ÄR BÄST! LOVE YOU!



PUBLICERAT: 2010-03-23, 20:02:58 | URL: http://gunsansvardag.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: